Artist:창모(CHANGMO)

Album:Boyhood(2019.11)

曲名:meet me in Toronto (Feat. Paul Blanco)

歌詞

언제까지나 우리가
いつまでも僕たちが
지금과도 같을까 
今とも一緒か
일로 와
こっちに来て
Meet me in toronto sometime
Meet me in toronto sometime
Meet me in toronto sometime
Meet me in toronto sometime
I can show you what this love’s like
I can show you what this love’s like
Like we fuckin for the first time 
 Like we fuckin for the first time 
Meet me in toronto sometime
Meet me in toronto sometime
Meet me in toronto sometime
Meet me in toronto sometime
I can show you what this love’s like
I can show you what this love’s like
Like we fuckin for the first time 
 Like we fuckin for the first time 
Real Love
Real Love
멀지
遠い
허나 같은 도시에 있어도
でも同じ都市にいても
멀어진 사람이 더 멀지
遠くなった人がもっと遠い
너가 좋아했던 내 미공개곡
君が好きだった俺の未公開曲
비행 내내 것만 들었지
飛行中ずっとそれだけ聞いた
내가 나의 돈들과 인기를 다 잃어도
俺が俺のお金と人気を全部失っても
아니 그게 뭔 상관이야 이 순간
いや、それがなんの関係がある。この瞬間
서울 서울
ソウルソウル
서울을 벗어나니 돌아오는 원래의 나
ソウルを抜けたら帰ってくる元の俺
다들 무관심해 내게 마치 원래의 나
皆無関心だ俺にまるで元の俺
파티엔 할 때마다 틀은 노래가
パーティーする時のたびに流す歌が
WESTSIDE
WESTSIDE
그래 참 멀어졌어 I Know 
そう。本当に遠くなった I Know
왼손은 라 오른손은 highest note
左手は la 右手は highest note
왼손은 너 오른손은 나이고
左手は君右 右手は俺で
타고 만남 안돼 글리산도 
乗って会う。ダメ。グリサンも
아마 그러긴 힘들꺼야
多分そうするのは大変
그래도 빌어봐 난 이렇게
でも祈ってみる。俺はこんなに
네 젊음이 너를 이곳 데려올꺼야 
君の若さが君をここに連れてくる
언제까지나 우리가
いつまでも僕たちが
지금과도 같을까 
今とも一緒か
일로 와
こっちに来て
Meet me in toronto sometime
Meet me in toronto sometime
Meet me in toronto sometime
Meet me in toronto sometime
I can show you what this love’s like
I can show you what this love’s like
Like we fuckin for the first time 
 Like we fuckin for the first time 
Meet me in toronto sometime
Meet me in toronto sometime
Meet me in toronto sometime
Meet me in toronto sometime
I can show you what this love’s like
I can show you what this love’s like
Like we fuckin for the first time
 Like we fuckin for the first time 
Real Love
Real Love
 
 
 

無断転載しないでください。

お願いします。

감사합니다おねがい