9と4分の3番線

百味ビーンズ - ハリーとロンとハーマイオニーの出会い | ハリー・ポッターと賢者の石 | Netflix Japan

 

 

組み分け帽子

 
 
 

ハリーvsマルフォイ

 

 

 

 

 

A Magical Escape | Harry Potter and the Chamber of Secrets爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑グッラブラブラブラブ音譜音譜

 

 

 

 

 

 

 

【英国暮らし】イギリス、真冬の4日間の夕食/国際結婚アラカン主婦ファッション/白菜のお好み焼き/ミートボールパスタ/英国小さな街暮らし/夫婦ふたり

185 イギリスの伝統的なクリスマス🎄貴族のお屋敷ルームツアー

185 イギリスの伝統的なクリスマス🎄貴族のお屋敷ルームツアー

 

 

I love traditional things! When I was young, I loved British antiques and would often buy them. Wedgwood plates and tea cup sets. I also liked British antique accessories and bought them often. Antiques are old, but they're expensive, right? . When I was young, Laura Ashley was my favorite, and my house was filled with Laura Ashley items such as clothes, accessories, bedspreads, pillows, and cushions. For my wedding dress, I purchased a Laura Ashley silk wedding dress. I also had some cute jewelry boxes. On my way home from work, I would eat milk tea, scones, and small sandwiches at Laura Ashley's Tea Room. Then I went home and had dinner again. 爆  笑爆  笑コーヒーラブラブラブラブ音譜音譜
 
(伝統的なものが大好きです! 若い頃はイギリスのアンティークが大好きでよく買っていました。 ウェッジウッドのお皿とティーカップのセットです。 イギリスのアンティークアクセサリーも好きでよく買っていました。 アンティークって古いけど高いですよね? 。 若い頃はローラ アシュレイが大好きで、家には洋服、アクセサリー、ベッドカバー、枕、クッションなどローラ アシュレイのアイテムが溢れていました。 ウェディングドレスはローラアシュレイのシルクのウェディングドレスを購入しました。 可愛いジュエリーボックスもありました。 仕事の帰りにローラ アシュレイのティー ルームでミルクティー、スコーン、小さなサンドイッチを食べていました。 それから家に帰ってまた夕食を食べました。 笑)
 
Salut d'amour / Elgar 愛の挨拶
 エルガー Violin 篠崎史紀