(和訳/歌詞)

미녀와 야수 (Beauty and the Beast)/The Rose






이뤄질 수 없던

叶えることができなかった



너와 나의 사랑 이야기

君と僕の物語



Like Beauty and the Beast

美女と野獣のように



사람들의 시선

人々の視線



우릴 보며 고갤 흔들어

僕達を見て頭を振って



Cause I'm the beast but you are the beauty

僕は野獣だけど、君は綺麗だから



You're beauty

君は美しい



마지막 꽃잎이 떨어져

最後の花びらが落ちて



마법에 걸릴 것 같아

魔法にかかりそう



Beautiful love you and I

美しくて愛しい君と僕



It's a beautiful life you and I

これは君と僕の美しい物語



You're Beauty

君は美しい



시들었던 꽃이 피어나

枯れていた花が咲いて



마법이 풀릴 것 같아

魔法が解けてしまいそう



Beautiful love you and I

美しくて愛しい君と僕



It's a beautiful life you and I

これは君と僕の美しい物語



매일 보던 풍경

毎日見ていた景色



너와 함께라면 새로워

君と一緒なら新しくなる



Like beauty and the beast

美女と野獣のように



알 수 없는 감정

未知の感情



남들과는 다른 것 일뿐

他の人とは違うことだけ



Cause I'm the Beast but you are the

僕は野獣だけど、君は



Cause I'm the Beast and you are the

僕は野獣だけど、君は



You're Beauty

君は美しい



마지막 꽃잎이 떨어져

最後の花びらが落ちて



마법에 걸릴 것 같아

魔法にかかりそう



Beautiful love you and I

美しくて愛しい君と僕



It's a beautiful life you and I

これは君と僕の美しい物語



You're Beauty

君は美しい



시들었던 꽃이 피어나

枯れていた花が咲いて



마법이 풀릴 것 같아

魔法が解けてしまいそう



Beautiful love you and I

美しくて愛しい君と僕



It's a beautiful life you and I

これは君と僕の美しい物語



You are the beauty

君は美しい



You are my destiny

君は僕の運命だ



You are the beauty

君は美しい



It's a beautiful life you and I

これは君と僕の美しい物語



Just Beauty

とても美しい



You are the beauty

君は美しい



You are my destiny

君は僕の運命だ



You are the beauty

君は美しい



It's a beautiful life you and I

これは君と僕の美しい物語



Just Beauty

ただただ美しい



마지막 꽃잎이 떨어져

最後の花びらが落ちて



마법에 걸릴 것 같아

魔法にかかりそう



Beautiful love you and I

美しくて愛しい君と僕



It's a beautiful life you and I

これは君と僕の美しい物語



My Beauty

My Beauty



시들었던 마음에 피어나

枯れていた花が咲いて



마법이 풀린 것 같아

魔法が解けてしまいそう



Beautiful love you and I

美しくて愛しい君と僕



It's a beautiful life you and I

これは君と僕の美しい物語




🌹