また^^ | もん隊員の「ぽわ~ん」なブログ

もん隊員の「ぽわ~ん」なブログ

☆岐阜出身の愛知県民もんの ゆる~いブログ☆

 広告業界に身を置きつつ趣味に仕事に独立に・・・
昨日 今日 明日を精一杯生きるアラサー男の日々
。ブログ超どシロウトだけど頑張ってみよう♪

最近、キャッチの考えすぎで

文字が嫌いになりそうな もんw



ってことでーーーー



またオサボリぎみに

歌upでにひひ




【もんコレ】

映画アルマゲドンで有名な曲

娘の主演にオトーチャン頑張りましたwww

MISS A THING





I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you is a moment I treasure

* I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Coz I'd miss you baby
And I don't wanna miss a thing
'Coz even when I dream of you
The sweetest dream would never do
I'd still miss you baby
And I don't wanna miss a thing

Laying close to you
Feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes
And thank God we're together
And I just wanna stay with you in this moment forever
Forever and ever

* Repeat

I don't wanna miss one smile
I don't wanna miss one kiss
'Coz I just wanna be with you
Right here with you just like this
I just wanna hold you close
I feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment for all the rest of time,
Yeah yeah ah

* Repeat

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Coz I'd miss you baby
And I don't wanna miss a thing
'Coz even when I dream of you
I don't wanna fall asleep
I don't wanna miss a thing

* Repeat

Don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Coz I'd miss you baby
And I don't wanna miss a thing


◆簡単な和訳もつけときます◆

ただ君の呼吸を聞くために起きていられる
君が、寝ながら微笑むのを見てる
君が、はるか遠くで夢を見ている間にね
この優しい降服の中で、人生を消費できる
この一瞬の中で、永遠にさまよい続けられる
君と過ごす全ての一瞬は、僕の宝物だから

※目を閉じたくない
眠りに落ちたくない
君がいないと寂しいから
そして、君の何ひとつをも見逃したくないから
僕が君の夢を見ているときでさえ
最高に甘い夢は僕を満足させないから
その時でさえ君がいなくて寂しから
君の何ひとつをも見逃したくないんだ

君のそばに横たわって、君の鼓動を感じる
そして、君がどんな夢を見てるのかと思うんだ
君が見てるのは、僕なのかなと思うんだ
そして、君の目にキスをして
僕らが一緒にいることを、神に感謝する
この一瞬を、君と永遠に一緒にいたいと思うんだ
ずっと、ずっと・・・

※くり返し

ひとつの微笑みも見逃したくない
ひとつのキスも見逃したくない
ただ君と一緒にいたいんだ
まさにここで君と、こんなふうに
君をそばに抱き寄て
僕の心のすぐそばに、君の心を感じたい
そして、ここで、この瞬間にとどまりたい
僕の残りの全ての人生を

※くり返し