みなさんこんにちわ

Hello everyone

 

タイトル通り息子の定期通院に行ってきました

As the title suggests, I went to my son's regular hospital visit

お昼には病院に行かなきゃいけないので午前中に一生懸命仕事を終わらせました

I had to go to the hospital at noon so I finished my work hard in the morning

 

最近このパターンが多いです

There are many of this patterns these days

 

通院結果は良好との事でした

The diagnosis result was good.

 

3月に担当の先生が変わりました

My doctor changed in March

 

息子が言うには前の先生の方が美人だったそうです

My son said that the doctor in charge before was more beautiful.

 

子供は正直ですね

The child is honest

 

今日はお昼から休んだので明日は忙しくなりそうです

I took a rest from noon today, so I'm going to be busy tomorrow

 

添削してくださる方お願いします

Can you check and correct my English?