TwitterにDevilという曲のデモ音源をupしまして
歌詞が知りたいと言ってくれた方がいたので
載せますね!

英語ですが、あくまで僕が書いた英語なのでニュアンス伝われーって感じで書いてますので

では以下歌詞です

Devil

I was a little too drunk
(私は少し酔っていた)
Do you remember me?
(あなたは私のこと覚えている?)
You were like a devil
(あなたは悪魔のようでした)

I still remember that now
(私は今でも覚えている)
I was drawn to you
(あなたに惹かれていった)
It was the best night ever
(今までで最高の夜だった)

I shouldn't have fallen for you
(私はあなたに夢中になってはいけなかった)
I know this in my heart
(心の中では分かっていた)
It was raining all day today
(今日はずっと雨が降っていた)
Just like the day when you disappeared
(あなたが姿を消した日のように)

Your sweet smell
(あなたの甘い匂い)
I can't forget your warmth
(あなたの温もりが忘れられない)
My heart swells with grief
(悲しくて胸がいっぱいになった)

I feel empty without you
(私はあなたなしでは空っぽだ)
I'm wandering at the place that met you
(私はあなたと出会った場所でふらついている)
Where have you gone?
(あなたはどこに行ってしまったの?)

I shouldn't have fallen for you
(私はあなたに夢中になってはいけなかった)
I know this in my heart
(心の中では分かっていた)
It was raining all day today
(今日はずっと雨が降っていた)
Just like the day when you disappeared
(あなたが姿を消した日のように)

The drag that you told me about is
wonderful
(あなたが私に教えてくれた薬は素晴らしい)
I want to meet you one more time
(私はあなたにもう一度会いたい)
Why did you leave me?
(なぜあなたは私のもとを去ったの?)
Why did you betrayed me?
(なぜ私を裏切ったの?)
I depend on drag
(私は薬に依存する)
I fall in darkness
(私は闇に落ちていく)

I was a little too drunk
(私は少し酔っていた)
Do you remember me?
(あなたは私のこと覚えている?)
You were like a devil
(あなたは悪魔のようでした)

I shouldn't have fallen for you
(私はあなたに夢中になってはいけなかった)
I know this in my heart
(心の中では分かっていた)
It was raining all day today
(今日はずっと雨が降っていた)
Just like the day when you disappeared
(あなたが姿を消した日のように)