Today is soooooo bad!
I caught a cold from my geography teacher...
Geography was today's first class, so I have been sick since the class.
Just I don't come down with a flu.
(That's the only good thing.)

Be careful not to catch a cold!
Bye:-)


今日は最悪でした!
地理の先生から風邪をひきました…
地理は1時間目だったので、その授業から調子が悪いです。
まぁ私はインフルエンザにかかっていませんよ。
(それだけが良かった事です。)
風邪をひかないように気をつけて下さい
では^^