久しぶりです!とか言ってる暇ない



やっと

Story of my life音源解禁!



てことで、歌詞・和訳







でも、聞き取ったのを頑張って

メモしてやってるので

間違いあるかも!



しかも英語力ないので間違いみつけたら

コメント欄に書き込んでくれたら、

訂正します!汗



Directionerみんなで作り上げましょう!










自作動画です。



------------------------------------

STORY OF MY LIFE - One Direction



Written in these walls are the stories that I can't explain

僕らの物語はさ、

人生のいろんな経験から

綴られてるんだ。



上手く言えないけどさ。





I leave my heart open

but it stays right here empty for days

心は開いたままにしておくよ

それは満たされることなくずっと

この場所にあるんだ



She told me in the morning

君は僕にあの朝言ったね





she don't feel the same about us

in her bones

あなたは、私たちの関係について、誤解してるわ。

ってね



It seems to me that

それは僕にこう訴えかけてるみたいだ



when I die these words

will be written on my stone

死んだら、そんな約束は石のように硬く

守られないまま だっ



And I'll be gone gone tonight

今夜はもういくことにするよ



The ground beneath my feet is open wide

踏みしめた地面に遮るものはない



The way that I been holdin' on too tight With nothing in between

邪魔者はは取り払って、

きつく抱きしめて



The story of my life

僕が体験する物語さ。



I take her home

I drive all night to keep her warm

and time Is frozen

君をつれていくよ

そして君の隣で朝を待つよ



時間が止まったみたいだ

(the story of, the story of)







The story of my life

I give her hope

君の望みは叶えるよ



I spend her love until she's broke inside

君が壊れてしまうまで

僕は君の愛に応えるよ



The story of my life

僕の物語さ



(the story of, the story of)





Written on these walls are the colors

that I can't change

この壁にかかれてる色は僕には変えれない



Leave my heart open but

it stays right here in its cage

は開け放ったけれど、

かごの中のとりは飛び立とうとしないんだ。



I know that in the morning

I'll see us in the light upon your ear

始まりのことはわかってるよ。

僕は君と会うだけで

フラッシュにつつまれ

世間から注目を浴びるんだ



Although I am broken,

my heart is untamed still

僕はもうとっくにボロボロだけど、



心はまだ、元気なんだ。











And I'll be gone gone tonight

今夜はもういくよ



The fire beneath my feet is burning bright The way that I been holdin' on so tight With nothing in between

僕の足元の火はまだ、夜道を照らしてる

邪魔物は取り払って

抱きしめて









The story of my life

僕が体験する物さ

I take her home

I drive all night to keep her warm

and time Is frozen



(the story of, the story of)

君をつれて帰り

と肌を、寄せあいながら

朝を迎える



時間が止まったみたいだ







The story of my life

I give her hope

I spend her love until she's broke inside

望みは叶えるよ



君が壊れてしまうまで

僕は君の愛に応えるよ





The story of my life



(the story of, the story of)



僕の人生っていう題名の物語さ。





And I been waiting for this time

to come around

このチャンスが回ってくるのを

ずっと待ち続けてんだ。



But baby running after you is like chasing the clouds

君の追い求めるのは、

この青い空に浮かぶ雲を追いかけるのと

同じくらい難しいんだ。















The story of my life

I take her home

I drive all night to keep her warm

and time Is frozen



僕の人生。っていう題名の物語は



君をつれて帰り

肌を、寄せあいながら朝を迎える。



そして、そのまま時間が止まるんだ。



The story of my life

I give her hope (give her hope)

I spend her love until she's broke inside (until she's broke inside)



望みは叶えてあげる。

君が壊れてしまうまで

僕は愛に応えるよ





The story of my life

(the story of, the story of)

これが僕の







The story of my life

これが僕の物語





The story of my life

(the story of, the story of)

これが僕の物語なんだ!!



The story of my life





-------------------------------


















































Android携帯からの投稿