Hello everyone and thanks for dropping by.🤗





After few days later I noticed Dai’s skin was red,he developed multiple rushes on his skin.


I took him to the vet.



This is a photo of him the day after he came to our home.

He was still wary and wouldn’t come out of the cage.



The vet said that Dai’s immune system is weak because he couldn’t drink his mother’s milk,which may have been the cause of his dermatitis.


He was prescribed a medicated shampoo and antibiotics that day.


But after a few days,his dermatitis continued to get worse.


I ′ll write the rest next time.黒猫しっぽビーグル犬あたま



Thank you for your reading.飛び出すハート


イベントバナー

 


イベントバナー

 


お立ち寄りありがとうございます🤗



この数日後、だいの皮膚に湿疹が出ていることに気づきました。


だいが来た日の翌日の写真です。まだ警戒してケージの外に出ようとしませんでした。




だいを動物病院に連れて行くと、獣医さんから、母乳が飲めていないから免疫力が弱くて皮膚炎が起きているのかもと言われました。


この日は、抗生物質と薬用シャンプーを処方してもらいましたが、数日経っても皮膚炎は悪くなる一方でした。


続きは、また書きますね。黒猫しっぽビーグル犬あたま


読んでくださって、ありがとうございました。飛び出すハート


[Rescue Dog だい。]

https://line.me/S/sticker/26947632/?lang=ja&utm_source=gnsh_stickerDetail


イベントバナー

 


イベントバナー

 

[Rescue Dog だい。]

https://line.me/S/sticker/26947632/?lang=ja&utm_source=gnsh_stickerDetail