📍Milan, Italy


     今日はミラノ中央駅付近を観光しましたっ!


               “ 世界で最も美しい駅 ”とも
               言われているミラノ中央駅⭐️


                      その駅の中にある
           『メルカート チェントラーレ ミラノ』
                   にご飯を食べに行きました!


             フードコートのような場所です🍕


                     パニーノやフォカッチャ、
              パスタ、ピザ、メインの肉・魚料理、
       デザートのお菓子屋ケーキ、ジェラート
                                などなど。

      たくさんのイタリア料理が揃っていました!


                             私たちはパスタ
                     そしてピザを食べました!


                   本場の味は最高でした^ ^♡








           Today I went sightseeing around 
                 Milan Central Station!


                Milan Central Station is 
                   said to be the most 
            beautiful station in the world⭐️



                  We went to eat at 

              Mercato Centrale Milano 

                  inside the station!


               It's like a food court🍕


            Panino, focaccia, pasta, pizza, 
              meat and fish main dishes,
      cakes for dessert, gelato, and more.


    There was a wide variety of Italian food!


               We had pasta and pizza!


                      It was amazing <3