わたしは2日連続

                  鍵を落としました🔑😭



         でも、2日とも見つかりました😜。



         私はFalkenbergに住んでます🇸🇪


         わたしは2年間、落とし物をして、
        見つからなかったことはないです👍🏻。


        みんな落ちているものは拾いません。


           そのままにしてくれています。
         見つかる確率の高いのです🤭🌟。

                  それが毎回嬉しいっ!






         I lost my keys two days in a row🔑. 


            But I found it on both days✌🏻.  


                  I live in Falkenberg🇸🇪.  


                  In the past two years, 
 

             I have never lost something 
                 and never found it🫰🏻.  


             People don't pick up things
                   that have fallen😆.  


                They leave it as it is.


           There is a high probability 
                 that you will find it.  

      That makes me happy every time!!