今日は、歯医者に行きました😄。
帰りに、街の中心地でシーズンマーケットが行われているのを見つけました🚗。
そこで大きな桜🌸を見つけました。
私は、日本の桜を思い出しました。
(小学校の校門の桜🤗)
明日の気温は17度まで上がるそうです。
春です🌸🌸🌸。

I went to the dentist today🏥.
On the way back, I found a seasonal market in the center of town🐤.
I found a big cherry blossom🌸🌸.
It reminded me of Japanese cherry blossoms😉😌😉😌.
Temperatures are expected to reach 17 degrees tomorrow🌡.
 It's spring🌸🌸🌸🌸🌸.