私のクラスは、ほとんどグループが出来ています。
私は五人🇸🇪🇩🇪🇵🇱🇯🇵🇸🇾グループです。
私は有り難いことに皆から親切にされていて、学校は楽しいです🙋。
でも、クラスでいつも一人の女の子がいます😢。
彼女は、先生と一緒にいることもあります😣。
私は彼女に声をかけてみた。
彼女は、「学校は楽しくない、友達はいない😰」と言いました。
私は彼女と電話番号を交換しました。
私は、皆と仲良くしていきたいです。
私は一人の子を作らないように声かけしていきます🙋🙋

Most girls in my class are in groups.
 I am in a group of five🇸🇪🇩🇪🇯🇵🇸🇾🇵🇱. 
Thankfully everyone has kindly helped me and school is fun😊😊.
But there is one girl in class, she is only with our teacher😣.
I talked to her. She said"School is not fun, I have no friends"😢.
I exchanged phone numbers with her📲. 
I want to get along with everyone!😊😊!🙋🙋