昨日、学校を休んで、ママとたくさん話をしました🗣。
私はホームシックになっているのだと感じました😅。
スウェーデンに来て、友達も作れたし、楽しいけど、改めて日本の良さを感じてるからです😳。
私はまだ、自分の意見を上手に言えなかったりします😂。
早くこの場所で私らしく生きていきたいです。
学校に行ってきます。がんばる~っ!😊✌

I took a break from school yesterday and talked a lot with my mom🗣. 
I felt like I was homesick😓.
I came to Sweden and made friends and it's fun, but I feel the goodness of Japan again😅.
I still can't express my opinion well😢. 
I want to live my life being me this place as soon as possible🙋. 
I'm going to school now.🏫
I will do my best!💪😊