I love it when you call me señorita 

あなたが私を”セニョリータ”って呼んでくれる時がすごく好き

I wish I could pretend I didn't need ya

あなたなんて欲しくないってフリをできたら良いんだけど

But every touch is ooh, la-la-la         *I wish I could~

でもどのぬくもりも                                          =(実現は無理だろうけど)

It’s true, la-la-la  Ooh, I should be running   ~できたらいいな 

本物だから                あぁ、逃げるべきなのかな

Ooh, you  keep  me  coming for ya

でも、あなたは私を魅了し続けていく

 

Land in Miami     The air was hot from summer rain

マイアミでは    夏の雨で空気がピリピリと熱い

Sweat dripping off me      Before I even knew her name,la-la-la

汗が私からしたたり落ちていく   まさに彼女の名前を知る前に

It feel like ooh, la-la-la        Yhea,  no

心がうわついてしまったみたいだよ  そうだ、いや違うんだ

Sapphire moonlight      We danced for hours in the sand

サファイア色の月光の中   私たちは砂上でちょっとの間ダンスを踊ったんだ

Tequila sunrise        Her body fit right in my hands, la-la-la

テキーラ色の日の出の中   彼女の体は私の手の中すっぽり収まっていて

It felt like ooh,la-la-la  yeah

それはなんていうか、 悪くないのかも

 

I love it when you call me señorita  

あなたが私を”セニョリータ”って呼んでくれる時がすごく好き

I wish I couid pretend I didn't need ya

あなたなんて欲しくないってフリができたらいいんだけど

But every touch is ooh, la-la-la  It's true la-la-la

でもどのぬくもりも、      本物だから

Ooh, I should be running     Ooh, you keep me coming for ya

あぁ、やめといた方がいいかも でも, あなたは私を魅了し続けていくから

 

Locked in the hotel      There's just some things that never change

ホテルの中に閉ざされて  そこには決して変わらないものがあるのに

You say we're just friends   

あなたは私たちはただの友達だなんて言ったけど

But friends don't knwo the way you taste, la-la-la   

友達だとしたらあなたとの付き合い方なんて知らないはずだよ *taste=触る、

Cause you know it's been a long time coming       初めてのことを

でもあなたとはもう長い時が経ったって知ってるでしょう    経験する

Don’t you let me fall, oh         *it's been a long time

私をがっかりさせないで                               =ずいぶん長いこと、久々に

 

Ooh, when your lips undress me                         *undress=~を脱ぐ

あぁ、あなたの唇が私をさらけ出していくとき   *deadly=致命的な、危険な

Ooh, love, your tongue   Ooh, love, your kiss is deadly

私はあなたの舌使いを  あなたの腰が抜けそうなほどのキスを求めてしまう 

Don't stop

ずっとこうしていて

 

I love it when you call me señorita 

あなたが私を’’セニョリータ’’って呼んでくれる時がすごく好き

I wish I could pretend I didn't need ya

あなたなんて欲しくないってフリができたならいいんだけど

But every touch is true, la-la-la   It's true, la-la-la(true, la la)

でもすべてのぬくもりは正真正銘        本物だから

Ooh,  I  should be running         Ooh, you keep me coming for ya

あぁ、やめとくべきなんだろうけど   あなたは私を魅了し続けていくから

 

All along I've been coming for ya (for ya)     *all along=ずっと

最初からずっとあなたを求めて続けていたの

And I hope it meant something for ya (ooh)    *mean something

そしてそれが叶うことを願うよ                                =意味のある、やりがいのある

Call my name,   I'll be coming for ya

私の名前を呼んで、 駆けつけるから

Coming for ya, coming for ya, coming for ya

駆けつけるから、、

For ya 

あなたのために

For ya  (oh, she loves it when I call)

あなたに(彼女は私に呼ばれるのが好きなんだ)

For ya

あなたへ

 

Ooh,  I  should be running         Ooh, you keep me coming for ya

あぁ、やめとくべきなんだろうけど    あなたは私を魅了し続けていく