There is surely tomorrow

 

作曲 岸和田 一樹

作詞 林 怜樹

 

I can't believe they did not

Come tomorrow, but I have someone’s him

But be alright I took

Him because I always tomorrow

和訳:僕は明日がこないなんて信じない。

君が僕を連れて行ってくれた。いつもの明日に。

 

Inside when the flow

People who walk like focus

Not it may be to break soon?

流れゆく時の中で、

人々と同じように歩くだけなら、それはもう終わりにしない?

 

今君はどうしてるの?

独り部屋で泣いているんじゃない?

いつでも僕が助けに行くよ

 

窓を叩く風の音

孤独な夜を過ごす毎日

陽が昇る 夜明けが来る

そして涙はきっと笑顔に変わる

 

I will be the light of tomorrow, surely

So you put a smile on someone’s face

Do not be afraid open your eyes, tomorrow

僕が明日の光になる、必ず。

そして誰かを笑顔にさせる。

未来を見る事を恐れないで。

明日はきっと。

 

In 2017. come to this age

Are you still compete? Discard the gun quickly

For the child to be born in the future

I will go tomorrow to make nice

The world is not over yet

I work hard to give up little

More because early yet! I’m waiting

For you a tomorrow I’m sure if it does

2017 年にきて、まだ争っているの?

僕なら将来の希望の為にすぐその武器を捨てる。

そして素敵な明日 に向かう。

この世界はまだ終わっていない。

必死に生きよう。

諦めるのはまだ早い。

明日は君を待っているから。

 

 

 

I vowed to not return a reverse bevel

You no accepted me like that (yeah!)

I vowed to not return a reverse bevel

You no accepted me like that (yeah!)

私はもう後戻りはしないと誓った

あなたが私を受け入れてくれたから

 

明日が来ないなんて 誰かが口ずさんでいるけど

Wow oh wow oh 僕が明日の光になる

もしも怖くなって 独りで立ち止まっているなら

Wow oh wow oh 僕が君を連れて行くから

 

明日が来ないなんて 誰かが口ずさんでいるけど

Wow oh wow oh 僕が明日の光になる

もしも怖くなって 独りで立ち止まっているなら

Wow oh wow oh 僕が君を連れて行くから