もみじ琥珀色の季節にもみじ


The Stranglers - Golden Brown


Golden brown texture like sun
Lays me down with my mind she runs
Throughout the night
No need to fight
Never a frown with golden brown

Every time just like the last
On her ship tied to the mast
To distant lands
Takes both my hands
Never a frown with golden brown

Golden brown finer temptress
Through the ages she's heading

West
From far away
Stays for a day
Never a frown with golden brown

Never a frown
With golden brown
Never a frown
With golden brown


$La Vie de Paris-ipodfile.jpg



The Stranglers - Walk On By



おまえが通りを歩く俺に出くわしても
俺はお前を見るといつだって泣かずにいられないから

行かせてくれ
俺はそのまま歩き続けるから
涙に気づかないフリをしておくれ

今はただ、思い切り落ち込ませておくれ
心の中でおまえに会うといつだって
俺は泣きたくなるんだから

だから俺は
歩き続ける
歩き続けるんだ

おまえを失うなんて耐えられない
バラバラに引き裂かれたような感じがする

歩き続ける
歩き続けるんだ
ばかげたプライドだけどな

涙をこらえきれそうにないときは
俺を放っておいておくれ
この涙と寂しさは
「さよなら」っておまえが言ったせいなんだから

歩き続ける
立ち止まることなく
歩き続けるんだ

木立の間を
そぞろ歩きするように

歩き続ける
俺は歩き続けるんだ

涙に気づかないフリをしておくれ
今はただ、思い切り落ち込ませておくれ
心の中でおまえに会うといつだって
俺は泣きたくなるんだから

歩き続ける
俺は歩き続けるんだ

そろそろおまえは行っちまうんだろう
本当に行っちまうんだろう
そうだ行っちまうんだ

You really got to go
You really got to go
You really got to go, go


Read more: Stranglers - Walk On By Lyrics | MetroLyrics
translated by kay





$La Vie de Paris-ipodfile.jpg


$La Vie de Paris-ipodfile.jpg


$La Vie de Paris-ipodfile.jpg




$La Vie de Paris Peta S.V.P.