rhythm of the rain... | pacoの日記

pacoの日記

小さな港町
からの
ひとりごと







『 私って・・なんて バカなんだ...!! 』

そう思って 

胸が とても 

痛い。


大好きな人はレンズを通して、

そのコに微笑んでる・・。


そしてそのコが写真の中から

私に向かって、満面の微笑みを返してる

まるで私を笑ってるよに



私 彼の一眼にも

写らない・・

なのに 心ふるって明るくしてた


私 何も知らなかった

バカな 道化師
















Listen to the rhythm of the falling rain
Telling me just what a fool I've been
I wish that it would go and let me cry in vain
And let me be alone again

The only girl I care about has gone away
Looking for a brand new start
But little does she know
That when she left that day
Along with her she took my heart

Rain please tell me now does that seem fair
For her to steal my heart away when she don't care
I can't love another when my hearts somewhere far away

The only girl I care about has gone away
Looking for a brand new start
But little does she know that when she left that day
Along with her she took my heart

Rain won't you tell her that I love her so
Please ask the sun to set her heart aglow
Rain in her heart and let the love we knew start to grow

Listen to the rhythm of the falling rain
Telling me just what a fool I've been
I wish that it would go and let me cry in vain
And let me be alone again

Oh, listen to the falling rain
Pitter pater, pitter pater
Oh, oh, oh, listen to the falling rain
Pitter pater, pitter pater



狂ったような歌だね 

私 いま そう聞こえるんだ

でも 好きだよ

悲しい歌なのに、とても爽やかな声なんだ


なんていうかホラー映画なのに

とても幸せな曲がかかってる 感じ?



ちがう?

うん そんなんよ。。







FullSizeRender.jpg


今日 

ティオペペ 

瓶呑み

ダイスキなお酒



その内、こんな考えなんて 

忘れる

ただの

ジェラシー

赤い



ちょっと 切れただけ

血の 涙



だけど

こういう時

街の中

行きたい

私が生まれた

ゴミみたいな 場所

その中に 紛れ込んでたい

こんなにバカで恥ずかしい自分を隠せる 

その場所 







さぁ


さぁ


さぁ・・って 


言ってる




『 あなたの 魂を 解き放ちましょ 』♪




タイコ 


タイコ 



タイコ



タイコと一緒になりた・い・・

 
  
ただの独り言なん だ


ただの妄想 








だから 踊るの


自分に戻る 


戻る の・・


真っ暗な海の渦に巻き込まれて


沈む  の