日本滞在記2010ver.春8 | echostream Tomo Official Blog

日本滞在記2010ver.春8

サボってましたが。。。日本8日目(3月20日)!!! ><
I have been lazy but... ok, Day 8th in Japan (March 20th) !!! XD


今日は忙しいですよ~( `ー´)ノ
Today was so busy~ ><



まずはAliasのきよ君おすすめのアーティスト・中野サユリさんのライブに誘われました。
At first, I got an invitation of Sayuri Nakano's concert. She is Kiyo's (Alias) No.1 recommended Artist.

$echostream Tomo Official Blog


5月19日にミニアルバム『ミツケテ』でデビュー。
She debuted on May 19th with her mini album "Mitsukete"


サマソニ経験者と言う事もあって
She performed at Summer Sonic 2008 before.


すごい歌唱力。歌力、見せ方(魅せ方)。素敵な歌手でした。
So she has great voices, performance. such a wonderful singer.


$echostream Tomo Official Blog

中野サユリOfficial Website



その後、彼女のライブを見てる最中、Cutt君からメールがあって、
After that, While I was watching her concert, I got an email from Cutt.


『今晩、梅田でライブがあるから来てよ』って事なので、
It said "I have a concert in Umeda so please come"


行ってきました☆
So I went to see his concert.


$echostream Tomo Official Blog



Ustreamを使った、カフェでのアコースティックライブでした(・o・)
His show was an acoustic set with Ustream at Cafe.



相変わらずなパフォーマンスと爆笑のトーク術!
I love his performance and talk as usual.


お客さんもアットホームなライブを堪能してました。
Fans were also happy with at home atmosphere.


$echostream Tomo Official Blog

Cutt's Official Website



今後、何か一緒にできたらいいね~的な話をしてる最中に、
after the show, during we were talking about that it would be nice if we could do something together,


今度は大学の時の親友からメール。。。
I got an email again. It was from my old friend from university.


『うちの店に食べにおいでよ』
It said "Come to my Bar"



彼は関大前に3店舗レストラン・カフェを持つ、腕利きの社長。
He is a skilled owner of 3 restaurant and cafe at Kandai-mae station.


僕にとってはツレの一人ですが 笑
Well, for me, he is just one of my best friend lol


ってなわけで、Cutt君にばいばいして、関大前へ。
so I said goodbye to Cutt and went to Kansai univ.


彼の店は、L.A.Cafe, Dearbros, Pink Gorillaの3店舗。
He has 3 shops : L.A.Cafe, Dearbros and Pink Gorilla.


今日行ったのはその中のPink Gorilla。
The shop I went is Pink Gorilla.


この名前の由来は、僕たちが大学の頃に作ったバスケットサークルの名前からです。
which named from our basketball club activity that we made in university.


バスケットと言ってますが、練習はほとんど行ってないです。
As I said It was a "basketball" club but we didnt actually play basketball much...


飲み会や旅行サークル化してましたね 笑
We just had many parties and traveling lol


ま、それはおいといて、
oh well....


$echostream Tomo Official Blog

美味しそうでしょ?
Look so delicious right?


すんごいボリュームなんです。安いし、イケル。これでSサイズ。。。
This is huge portion! and cheap! and good! well, this is the smallest size tho...


これはDearBrosのメニューなんですが、近いんで出前☆
This is from a Dearbros menu but he let his staff delivery for me<3


彼とはもう何年もの付き合いですね。
We have known each other for a loooong time.


昔はバイクでよくツーリングに行ってました (・ε・)/
We used to go touring with motor bike so many times.


あまり話はしませんが、お互い尊敬しあってます。不思議と 笑
We don't talk that much but we respect each other a lot. weird lol


実家に帰ると、朝の4時でした ><
When I got home, it was around 4am.


メールでハシゴの一日☆
Tour by email day ☆


これもいいんでないかい? 笑
well, this is one of life lol


おやすみなさい☆
Goodnight guys <3




リンク/Links
日本滞在記2010ver.春1(NY > Tokyo)
日本滞在記2010ver.春2(Chemical Pictures, Satsuki & born's Live)
日本滞在記2010ver.春3(Disney Sea)
日本滞在記2010ver.春4(Shame, Mark Muffin)
日本滞在記2010ver.春5(Ken from OB/Friend)
日本滞在記2010ver.春6(Day Off)
日本滞在記2010ver.春7(Hiroya Sanda)