今月、同室の笑也さん 


{F4E62851-484B-4167-9468-34336FA9EE2B}




今日お誕生日です 





笑也さんとは同じ歳で三十数年 一緒に舞台に立っています びっくり




歌舞伎役者は皆、家族の様なものですね 







歳は聞かないで!NG






役者に歳はありません!! 






さて、博多座はあっという間に今日が中日となりました 演劇



お陰様で連日大盛況 アップ



この博多座での舞台も残り少なくなって参りました。



皆様是非博多座へのご来場お待ちしています 




門之助 桜










It's Emiya san's birthday today whom I'm sharing dressing room with.

He is as old as I am and we've been on stage for more than 30 years.


We Kabuki actors are like families.


No, no, no!


Don't ask me how old we are!


We actors don't count our age, you know.




Well, days have passed by fast and it's the middle day of "One Piece" at Hakataza today.


The stage draws a full house everyday, thanks to all of you.


Our days here are numbered.


Don't miss it!