I still remember the ways that you touched me
Now I know I don't mean anything to you
あなたが私に言い寄ってきたやり口、まだ覚えてるけど
もう、私になんてなんの興味もないんでしょ? 分かってるわ

You're Easy Breezy and I'm Japaneesy
あなたはヤサシー法螺吹きで
私はオイシーおスシーね

Soon you'll mean exactly nothing to me
And that means...
でもすぐにあなただって価値なしになっちゃうわ
その意味ってのはね...


You look stupid telling all your friends how you got the best of me
あなたってホントバカよね どれだけ私を味わったか 友達に言いふらすなんて
I intended to share the pleasure only
私は歓びを分かち合いたかっただけなのに・・・

Now I look stupid
いまにいたっては バカは私

We're living in a world with a lot of pressure
ただでさえ 私たちは戦乱の矢叫びの中にいるってのに
It's quite unneeded to put some pressure on me
私に綻びを押し付けることないじゃないの

You came and went and left my house
Like a breeze just passing by
私の家に あなたは来て 過ごし 去ってった
まるで風のように 囁いたよね

Hello, Goodbye
こんにちは~、さようなら~

You left a note saying "'Twas nice stopping by"
「泊まれてよかったよ」なんてノートに書き残して
I should've never let you inside
あなたなんて受け入れるんじゃなかったわ

[Chorus 2:]
I still remember the ways that you touched me
Now I know I don't mean anything to you
You're Easy Breezy and I'm Japaneesy
Soon you'll mean exactly nothing to me
Does that mean anything to you
あなたが私に言い寄ってきたやり口、まだ覚えてるけど
もう、私になんてなんの興味もないんでしょ? 分かってるわ
あなたはヤサシー法螺吹きで
私はオイシーおスシーね
もうすぐ、あなただって価値なしになるのにね
あら、そんなことには興味なんてない?

Easy Breezy
は~い 法螺Guyクン
Do you whistle to hide that you're feeling lonely
寂しさを紛らわすために またビュービュー吹いてみる?
How do I breathe with all this pressure on me
私はどうやってこの胸苦しい残り火の中で息をしたらいいのかな?

Easy Breezy
ね~え 法螺Guyクン
When you wrestle, you know that you hurt somebody
あなたがビュービュー吹くたびに またまた誰かが傷ついていくのよ
How do I breathe with all this pressure on me
私にどうやってこの重苦しい粗相火の中で息をせいよというのかな?

You came and went and left my house
Like a breeze just passing by
私の家に あなたは来て 過ごし 去ってった
もう 汗馬みたいに 嘶いたよね

Konnichiwa, Sayonara
コンニチワ、サヨウナラ

'Twas nice of you to stop by
「ステキ ナ ヒトトキ ヲ アリガトウ」
Would it amuse you if I told you that I...
なんて私が申し上げたのなら
貴方にもご満悦頂けたのかしら?

(ザンネンネ!)


[Chorus 2:]
あなただって価値なしになるのにね
そんなことになんて興味なんてない?

[Chorus 2:]
そんなことになんて興味なんてない?
価値なしになっちゃうのにね~~


She's got a new microphone
新しいマイクロフォーンを手に入れたのよっ

She doesn't need you anymore
法螺貝なんて 時代遅れもいいとこよっ


Easy Breezy /Utada

¥200
iTunes
※モバイル非対応