チェッカードジャイアントは性格がきついとか、
なつかないとか書かれているのをよく見ます。

とあるチェッカードジャイアントのブリーダーさんいわく、ワンコのゴールデンレトリバーでも、
穏やかな子とそうでないのがいるのと同じで、
穏やかな子からはまた穏やかな子が生まれると。


引用元
https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070513224041AAUQ1gt

"I would normally recommend getting a buck over a doe. Bucks are normally 
more friendly. My Checkered Giant bucks were like big puppy dogs, especially
as they got old. They'd stick their heads out of the cage doors just so you
could pet them. The only problem with the bucks is that when the get out and
get running and then get excited they can fling urine about 3-4 feet or so.
Does don't do that. Does can be very friendly too, just make sure you pick
out a friendly one and it should stay friendly. Some of the Checkered Giant
does I had were friendly like big puppy dogs and a few others were mean as
rattle snakes"


(・∀・)桜ちゃんは女の子ですが、私は子犬のようだと思っています。




いっぱい遊んでねんねします
ラブ