ピーク・オブ・ジョイ | ペログビワイン日記

ピーク・オブ・ジョイ

9/15
パークハイアット東京のピークラウンジ&バー で夕食。
午後6時から9時までの間の2時間、前菜・パスタ・メインのコース料理とワイン・カクテル・-ビール・ハードリカー飲み放題のプラン ”ピーク・オブ・ジョイ”を楽しみました。ここの夜景が大好きで夜遅くにしばしば訪れるマイフェーヴァリット・バーですが、こんな早い時間に来るのは初めて。今月からハウスワインに私の輸入するスペインワインを採用いただく幸運に恵まれました。スパークリングワインも飲み放題。セグラヴュータスの隣で、わたしのワインも誇らしげ。


9152

飲み放題なので、少しでもたくさんいただけば、私の売上げが増進するので(-.-;) 頑張って飲みました。たくさん飲みました。2時間もあれば充分です。若いバーテンダーの方(福井さん)が、「内藤さん、本当にたくさん飲まれるんですね。」とあきれていました。ま、一人で軽く2本はいったでしょう。良くやりましたわたし。おつまみ程度かな?と思っていたお料理ですが、ヴォリュームも品数もたっぷり。


9151


9153

味は見事の一言。超おいぴい。聞けば、バンケットと同じ調理場で同じ素材・調理法で仕込まれているそうです。そりゃ、うまいわな。 これで素晴らしい夜景もついて、男性4800円、女性4000円(税込み・サービス料別)のお値段はウルトラ・リーズナブル。”ピーク・オブ・ジョイ”お勧めです。大酒のみの方、ぜひパークハイアットへ行って、ワインたっぷし飲んで、私の売上げに貢献されてはいかがでしょうか?予約した方がいいみたいです。でも大酒のみの方は私に聞いたとは言わないで下さい。ワインを中心に飲んでください。よろぴくね。



Sep.15
I went to The Peak Lounge and Bar at Park Hyatt Tokyo to have " The Peak of Joy ", a special early time dinner course with free drink. (open 18:00 - 21:00)
As I like this bar very much, I often come here late night. But it is the first time I have arrived here such a early night.
Fortunately, my imported Spanish wine " Obra " has become the house wine of the bar and restaurant. It is free drink, wine, sparkling wine, beer, cocktails, whisky and spirits. If I drink a lot of wine, my sales increase. Then I tried to drink wine more and more. I drank around two bottles of wine. The young bartender said, " Naito-san, you have drunk crazy volume." I have done. All dishes were quite very nice. The same cooks in charge of the party's dishes at Park Hyatt Tokyo cooks for "The Peak of Joy ". You can also see one of the best night views here. The price of the dinner is very-ultra reasonable, Man 4800 yen, Lady 4000 yen. Why don't you have the dinner ?
You can increase my sales.