Ignore the Media





久々の動画作成でえらい時間がかかってもうた・・・
訳はテキトーです・・・


Ignore the Media, Ignore the Media
メディアを無視しろ メディアを無視しろ
Ignore the Media, Ignore the Media
マスコミを無視しろ マスゴミをシカトだ

The freedom of knowledge the foundation of life
生命の基盤である知識の自由よ
Wanna feed my mind with what I think is right
俺に正しいと思う心を与えてくれ
This isn't about race so there's no need to fight
これは人種についてではないし、戦う必要もない
Sometimes I'm black and sometimes I'm white
時に俺は黒人であり、時には白人でもある

Manipulation in our system
俺達のシステムを操り
Malicious people power-tripping
悪意のある奴等は権力を誇示する

Ignore the Media, Ignore the Media
メディアを無視しろ メディアを無視しろ
Ignore the Media, Ignore the Media
マスコミを無視しろ マスゴミをシカトだ

All I'm asking for is my god given right
俺が求めるものは、神から与えられた権利
To decide for myself what is true or a lie
自分自身にとって何が真実か嘘かを決める
Take that freedom and there will be a fight
その自由を得れば、「闘い」が生じるだろう
Put me in a cell but I still know I'm right
独房へぶち込まれたって 俺はまだ正しいと分かってるぜ

Manipulation in our system
俺達のシステムを操り
Malicious people power-tripping
意地くそ悪い奴等は親分気取り

It's time to occupy
占拠する時だ
Power to the People
人々に力を
It's time to occupy
占拠する時だ
Power to the People
俺達に力を
It's time to occupy
占拠する時だ
It's time to take back
取り戻す時だ

Manipulation in our system
俺達のシステムを操り
Malicious people power-trippin
悪意に満ちた奴等は、力を見せつける