- Segula - | Misaruka rui Official Blog 「きみと読む物語」Powered by Ameba

Misaruka rui Official Blog 「きみと読む物語」Powered by Ameba

Misaruka rui Official Blog 「きみと読む物語」Powered by Ameba

- Segula -

Lyric/Music: rui
arrangement: ミサルカ


The tears streaming on my arm.

Red tears.

The “red string” that connects with you

(私の腕をつたう涙
赤い涙
貴方へと繋がる"赤い糸")


I was rejecting everything.
you just embraced me and whispered

(全てを拒絶する私を
貴方はただ
抱きしめささやいた)


『If you laugh, I will not let go of your hand.』

(『君が笑ってくれるなら
僕は君の手を離さない』)


… Why?

even though I loved you very much.
I always could not smile in front of you.

(…どうして?

あんなに強く貴方の事を想っていたのに
貴方の前ではいつでも
上手に笑えないの)


My most important one.

【It is you…. 】

when I realized it, it was already too late.

(今私の一番大切なもの

【アナタ…】

そう気付いた時はもう遅すぎて)


… Why?

I love you very much.
However, why does my important one always disappear?

(…どうして?

こんなに強く貴方の事を想っているのに
アタシの大切なものはいつも消えてしまうの?)

In the world where you do not exist.
To be alive has no meaning for me.

(貴方のいない世界に
私の生きる意味なんてないの)

I want to go where you are
So I ask the mirror.
(貴方のもとへ行きたくて
鏡に問いかけてる)


Because I want to smile….
(上手に笑いたくて…)












 このブログの読者になる

<関連記事>
- きみと読む物語 -
- 愛 -