”本日はレイソル戦 平塚です” | It is related to production in the country such as needleworks and cloths and peacefully not in a hurry.

”本日はレイソル戦 平塚です”

アヒル



近所のベルマーレが試合でした
vs柏レイソルっ!
相当なジメっと感
ピッチは相当な暑さとの戦いでしょう
負けてしまいました~残念です

$It is related to production in the country such as needleworks and cloths and peacefully not in a hurry.


でも本当に久しぶりに西の”横綱”大黒庵sanへ
やっぱり美味いわ~って思い出させられました
最高でした(私的な見解ですが...)

$It is related to production in the country such as needleworks and cloths and peacefully not in a hurry.