KO☆ | Leah Dizon Official Blog(リア・ディゾン オフィシャルブログ) powered by アメブロ

KO☆

ko

keio2


今日は!!今日は!!!!!!!!!
今日は慶応高校に行ってきました!!
学園祭のために慶応高校に行ってきたんだ!
すっごい楽しかったあ!!!
すごーーーーーーーい!
みんなすごくいい人たちばっかりだった!
しょうちゃん、Pちゃん、うっちー、だいちゃん、なおちゃん、それから他の慶応の生徒のみんなも!!…ありがとう!!
生徒のうちの一人、Pちゃんには英語で話してもらって、たくさん助けてもらいました。ありがとうね!
あんまりこの写真からは分からないと思うけど、テレビ東京の人も撮影しに来てくれていたので、多分「うぇぶたま」でもっとよく見れると思う!みんな見てくださいね!!!


すっごくすてきな学園祭だった!あそこに行って、私も学生時代にもっと楽しめば良かったなと思ったよ。
私は友達を作るのが上手くなかったんだ。私が高校生の頃はずっと一人ぼっちだったって言うと、みんな信じてくれないけどね。
みんなよく私が人気者だったと思うみたいなんだけど、本当のことなんだ。私はトイレの仕切りの中や、図書室で一人ランチを食べていたこと、その辺を歩きながら大きなポテトチップスの袋を一人で食べていたこと(私は当時今よりちょっと太ってた)をよく覚えてる。
…それからロッカーの中に全然知らない人に押されて押し込められたことは忘れらない。本当に。
もっといい思い出があったら良かったのにって思う。
周りの人はいつも私に「過去は忘れよう」って言ってくれるけど…それはやっぱり出来ない。でも変かもしれないけど、どうしてかそういった経験が私をより良い人間にしてくれたと思っているんだ。
英語で「どんなに悪い経験でも、それが自分を強くする」って意味のことわざがあるよ。そんな感じ。


今日慶応高校で、私はとってもいい思い出を作ることができたよ。すごいよかったぁ。

みんな・・・ありがとうね・・・本当に・・・


がんばろう!


xoxo
leah


**************************************************************


TODAY!! TODAY!!!!!!!!!!
Kyou wa KEIO GAKKOU NI IKIMASHITA!!
I went to Keio school for their special festival! SUGOI tanoshikatta!!!
SUGOOOI!
Everyone was so nice! Sho chan, P-chan, Ucchi, Daichan, Naochan, and all the students at Keio!!... ARIGATOU!! One of the students, P-chan, spoke english so he helped me out a lot. Arigatou ne!
You cant see much from the pictures but Terebi Tokyou covered a little of the event so youll be able to see it on Web Tama! Mite kudasai ne!!!
What a nice festival. Being there made me wish I would have enjoyed high school a little more. It was so difficult for me to make friends. No one ever believes me when I say I was a big LONER in high school. They assume I was popular but truth be told, I remember eating lunch by myself in a bathroom stall or the library or walking around by myself eating a big bag of potato chips (i was a bit heavier back then)... and of course how could I forget getting pushed into lockers by complete strangers. HONTOU NI. I wish I had better memories. People always tell me to "let go of the past." ... I cant, but, strangely, somehow I think those experiences made me a better person. What doesnt kill us makes us stronger, ne?
Today at Keio I made some very nice memories. Sugoi yokatta.
Minna .. arigatou ne.. honto ni..
ganbarou!
xoxo
leah