結果発表! -The result of my medical examination! | とりのアメブロ

とりのアメブロ

日々のたわいもないことを書き綴っているブログです!
よっぽどのことがない限りペンギン写真を最後に載せています。ぜひご覧ください~。

こんばんは、とりです。今日、小田原の練習から帰ってきたら自宅に1通の封筒が。先月の健康診断の結果でした!


「例の検査」も問題なし! 日頃のことを考えると、そろそろカメラの入れ時かと思っていたのですが(^_^)。


気になる総合結果は「B:ほぼ正常範囲」。白血球が少ないそうですが、日常生活に差し支えなし、とのことで一安心~。


で、診断結果の中に「メタボリックシンドローム あなたは大丈夫?」という紙が入っていました。私の今回の検査結果も印刷されていて、非該当と判明! よかったよかった(^-^)。


これで終わればいいのに、私は余計なことを言ってしまいました(^_^;;;)。


  とり「ペンギン中毒 あなたは大丈夫?」
  のっち「だめ! 即答~♪」


えぇ~っと・・・・・・(^_^;)。心当たりある人、「いいね!」ボタンを~(笑)♪


Good evening, this is Tori's writing. Today, when I came home from Odawara, a letter was sent to me. The result of my medical examination at last month was in it!

The examination which I had to make 'samples' was safe! As I think my usual life, I may have to have an endoscopic examination of my large itestine. :-)

The total result was 'B : Almost Safe'. My white cells are a little scarce, but as for usual life, there is no problem. I'm very happy!

In addition, a paper for checking metabolic syndrome was in it.

'Metabolic Syndrome : ARE YOU SAFE?'

My result was printed and it says that I have no problem! Good!!

It is enough only to read the result, I said an unnecessary comment. :-)

Tori "PENGUIN SYNDROME : ARE YOU SAFE?"
Notch "IMMEDIATELY, NO!!"

Well...... :-) If you think you may have this disease, please push 'Like!' button! :-)


2014年8月23日の川崎のケープさん
【2014年8月23日(土)に川崎ルフロンで撮ったケープペンギンの黒田さんです。亜成鳥の時は人間大好きでしたが、今ではちゃんとペンギンらしくなりました(笑)】

< The African Penguin Kuroda at Kawasaki-Lefront on August 23. When he was juvenile, he loved human beings very much, but now, he becomes like a penguin. :-) >