Enson Inoue Mission 40 to 福島w/Konishiki | KONISHIKI「KONY Island」

KONISHIKI「KONY Island」

KONISHIKI「KONY Island」

福島に僕のこはいEnson Inoueの福島MISSIIN 40で僕もさんかしました♪Rise Up Fo Japan.

This mother was so cute and traded our beenie's, she been living in temporary hones for almost 5 years now. She lost her & daugther during this time.


ひせつの先生の皆さん&STUDENTS in Fukushima area.


ここのひせつわ子供たち90人ちかくいますね♪皆さん本当に頑張ってほし、夢たくさん持ってねぇ~


子供たち可愛いですね♪未来わ子供たちですね♪日本の子供たちたつけましう。

Enson Inoue かくとぎの世界に本当にLEGENDです、僕と同じハワイのhigh schoolでした。僕より3年こはいですよ。


ENSON INOUEのMission 40の仲間と朝からゆがったまで、福島に回りました♪


ちょっとしたsinging with ukuleleでございます♪

これから皆さま都北いまでも苦しいせかつしてます、Japan don't forget your people.

Everybody was happy to Enson & his team with me being a surprise.

今年で5年本当に涙が出ます♪


もともとなんかしたあげたい!

本当に皆さんが元気です、スゴイ♪HAPPYでした。

God bless these people that are stuck in these place and away from family & friends.

皆さま本当に頑張ってる、がまんしてる、生きる♪お願いします♪

また会う日まで愛情一本♪