http://www.youtube.com/watch?v=CXKxs8Ge_9g
What you gon' do with all that junk?
All that junk inside that trunk?
I'ma get, get, get, get, you drunk,
Get you love drunk off my hump.

このジャンクでいったいどうするんだい?
お前の身体の中いっぱいのジャンクのことだよ
あなたを酔わして酔わして
私の膨らみで愛に酔わせるの


What u gon' do with all that ass?
All that ass inside that jeans?
I'm a make, make, make, make you scream
Make u scream, make you scream.
Cus of my hump, my hump, my hump, my hump.
My hump, my hump, my hump, my lovely lady lumps. (Check it out)

一体全体そのお尻でどうするんだい
ジーンズの中に詰まったその尻のことだよ
あなたにあなたにあなたに声をあげさせるの 
あなたを叫ばせるの、叫ばせるの
私の膨らみで私の膨らみで私の愛らしい女の膨らみで


I met a girl down at the disco.
She said hey, hey, hey yea let's go.
I could be your baby, you can be my honey
Let's spend time not money.
mix your milk with my cocoa puff,
Milky, milky cocoa,
Mix your milk with my cocoa puff, milky, milky riiiiight


ディスコである少女に出会った
その子は、ねえねえねえ、行こうよと、言ったんだ
私はあなたのベイビー、あなたは私のハニー
一緒にひとときを過ごしましょ、お金じゃなくて
私のココアパフにあなたのミルクを混ぜましょう
ミルキー、ミルキーココア
私のココアパフにあなたのミルクを混ぜましょう


They say I'm really sexy,
The boys they wanna sex me.
They always standing next to me,
Always dancing next to me,


私って本当にセクシーなんだって
男の子達は私とセックスをしたがるの
いつも私の隣に立っているの
いつも私の隣で踊っているの


Tryin' a feel my hump, hump.
Lookin' at my lump, lump.
U can look but you can't touch it,
If you touch it I'ma start some drama,


私の膨らみを感じようとしているの
私の膨らみを見つめているの
見てもいいけど触ってはダメよ
触ったら、大変なことになるわよ


You don't want no drama,
No, no drama, no, no, no, no drama
So don't pull on my hand boy,
You ain't my man, boy,
I'm just tryn'a dance boy,
And move my hump.


大騒ぎになりたくないでしょう
大変なことになるのはいやでしょう
だから私の手を引っ張っちゃダメよ、坊や
あなたは私の彼氏じゃ全然ないもの
ただ踊りたいだけなの
私の膨らみを揺らしたいだけなの