---

動画の歌詞を抜きだして、
自分で和訳いたしましたので、
至らぬ点はあるかと思いますが、
参考程度に読んでいただけると光栄です。

---

Palette
日本語歌詞:ゆよゆっぺ・meola
作曲:ゆよゆっぺ・meola
英語歌詞:ナノ
唄 :ナノ


Words are drowned in tears you shed, there beneath your laughter.
あなたの笑い声の下に、言葉たちが溢した涙に溺れてく
Paint the visions there inside with emotions of the palette in my mind.
僕の心の中の感情のパレットは未来を描く
Please distinguish me.
僕を認めてよ

The colors overflow.
色があふれでる
I pray that you will save me now
僕は祈る、君は僕を救うだろう
I fall away…
私は落ちる・・・

Hear now,
聞いてよ、ねぇ
My words of blue inside the tears that you cry I’ll catch them as they fall
「青」の言葉、君の涙の中の 落ちている涙を僕は掴むよ
Feel now,
感じてよ、ねぇ
My warmth of red I whisper there as you sleep a gentle song of hope
「赤」の暖かさ、眠りゆく君にささやく 穏やかな希望の歌

I will be eraser’s mind.
僕の心を消して・・・

As though the sky and sea are as one, memories cross inside my mind.
空と海がまるでひとつになるように、心の中で交わる記憶
Unraveling the threads of our past, we softly watch
ほどけてく僕らの過去の糸、僕等は静かに見守る
Our future bloom.
僕らの未来が花咲くのを

See now,
観てよ、ねぇ
The days of black are slowly fading again the memories pass you by
「黒」の日々、緩やかにまた色あせて過ぎゆく記憶
Feel now,
感じてよ、ねぇ
My lips of white I kiss you here in our dream a gentle prayer of love
「白」の唇(言葉)、僕らの夢の中で君にくちづけを おだやかな愛の祈りを


---



---

N/フライングドッグ

¥2,400
Amazon.co.jp

N 完全1万枚生産限定盤”NA”ver./フライングドッグ

¥3,000
Amazon.co.jp

N 完全1万枚生産限定盤”NO”ver./フライングドッグ

¥2,600
Amazon.co.jp