くにょるる ちゃっちま といさん のえげ

あむろん かんじょんど なま いっじる あんで

いじぇ とぬん ぴぐれじりょご はじま

いみ ね ちゃじょんしむん ぱだげ いんぬん ごる


(あにゃ くごん あにや) あにゃ くごん あにや

(くにょ はなっぷにんで)

ねげん ぼいじ あんぬん ね かすめ くりんじゃ

っと たし なる ぺべじゃえ おどぅむ あね かどぅじ

(かんへじょや へんぬんで) かんへじょや へんぬんで

(いごん ねが あにん ごる)

ね あね なるる ちゅぎょ っくっかじ っさうぉ いぎょ


I wanna knock out! ちょ うんみょぐん ぱんどぅし ちょ かる きるる かじ

Knock out! ぴはりょ へど ちょるて そよん おぷち

Knock out! ぱだどぅりょ You can't do this fight because

ねげそん くにょが きではる げ おぷっちゃな


I wanna knock out! あにゃ なぬん こぶはげっそ くでろ

Knock out! たひょぱぬん さるむる さぬん ごっ I wanna,

Knock out! ねが うぉなぬん ごん もどぅ だ

っくっかじ っさうぉ なん Reason is I'm alive


おりる じょっぶと なん ちょんじぇがみ おぷそっち

ちゅもぐる ぱどぅん ちょっ たなん ぼんど おぷそ

てぃじま はじま くにゃん ちゅんがんまんくんまん

くじょ ぐろん さるみん ごる ちょんへ のぁ ぼりょっそ


(なぬん はな っぷにん ごる) なぬん はな っぷにん ごる

(っとぅくぴょれや へんぬんで)

ねげん ぼいじ あんぬん ね かすめ くりんじゃ

っと たし なる ぺべじゃえ おどぅむ あね かどぅじ

(I don't really understand)

(と くん さんちょ っぷにんで)

ね あね なるる ちゅぎょ っくっかじ っさうぉ いぎょ


I wanna knock out! ちゅおじん さるめ すんぼけ おちゃぴ

Knock out! い せさげ のぬん ちゃぐん ちょむ あん ぐれ

Knock out! ぱだどぅりょ You can't do this fight because

なやかん のいんごる ぽるっそ いじょぼりょんな


I wanna knock out! あにゃ なぬん こぶはげっそ うんみょぐん

Knock out! けちょかぬん なえ ちょんりぷん I wanna,

Knock out! ぷんみょんはん ごっ はな おぷちまん

っくっかじ っさうぉ なん Reason is I'm alive


You know I wanna out the light! I wanna,

Knock out! You know I wanna start a fight I wanna,

Knock out! You know I wanna do this right!

と いさん ぽぎぬん なえげ おうるりじ あんぬん ごる


I wanna knock out! ね あね のるる ちゅぎょっそ なえげん

Knock out! まんそりる しがんじょちゃ おんぬん ごる I wanna,

Knock out! ね いんせげ ぺいじるる うぉんじょめ

Got to get you out of my life


I wanna knock out! ちゅおじん さるめ すんぼけ おちゃぴ

Knock out! い せさげ のぬん ちゃぐん ちょむ あん ぐれ

Knock out! ぱだどぅりょ You can't do this fight because

なやかん のいんごる ぽるっそ いじょぼりょんな


I wanna knock out! あにゃ なぬん こぶはげっそ うんみょぐん

Knock out! けちょかぬん なえ ちょんりぷむ I wanna,

Knock out! ぷんみょんはん ごっ はな おぷちまん

っくっかじ っさうぉ なん Reason is I'm alive


Super Junior05 [1集]

¥1,490
楽天

THE 2ND ASIA TOUR LIVE CONCERT DVD SUPER SHOW2

¥3,200
楽天


はーと。Super Junior【掛け声/日本語/まとめ/一覧】