High fashion learns to love selling online
The big fashion houses such as Prada and Armani are finding a new market online. Yes, there were luxury fashion websites, but they used to be a mess of slow-loading Flash movies and "look books" of high fashion ad campaigns. Direct shopping was the least these websites were about. Not anymore.
高級ブランドがオンライン販売に意欲
プラダやアルマーニといった巨大な高級服メーカーがオンライン市場に活路を見出している。もちろん、高級ブランドのウェブサイトはこれまでもあった。しかし、そこにはダウンロードに時間がかかるフラッシュ映像や、「見て楽しむ」キャンペーン広告が散乱していたに過ぎない。直販とは縁がなかったのだ。これからは違う。
sell online ⇒ オンライン販売
a fashion house ⇒ 高級品メーカー
direct shopping ⇒ 直販(直接販売)
ネット販売の魅力は週7日、24時間売れる(open 24-7)こと。
詳細記事 詳細映像 関連記事:プラダを買う悪魔