Twitter | Acuario

Acuario

Japanese indie Rock/Metal/Pop music!!

I do not understand why there are people who are dedicated to annoy the efforts of others!
I work every day to provide information and yet it seems that this bothers anyone, I do not understand, honestly.

For this reason, I had to create a new account on Twitter.

他人の努力を困らせるために捧げている人がいる理由を私は理解していない!
私は情報を提供するために、毎日仕事、まだそれは、これは誰もが気になると思われ、私は正直、理解していない。

このような理由から、私はTwitterで新しいアカウントを作成する必要がありました。

New Twitter:

https://twitter.com/emaleth793