こんにちはビックリマークe英会話スタッフです。

$e英会話の日常~セブ島より~


今日はDony先生を紹介します音譜




実は昨日、Angel先生と一緒にDony先生にも、「普段はなにをしているの?」と聞いてみましたビックリマーク


What do you do when you have free time?

Free time is the only time we can do whatever we want!
During my free time, if it falls on weekdays, I would go to the mall and see any latest up dates. If granted, I m at home. I’d rather go jogging otherwise sleeping! Sometimes, I even play with my pets and feed them. I always try to make use of my time wisely.




休みの日はのんびり過ごしているようですね晴れ

ジョギングするときもあるといっていましたが
普段から体のシェイプアップを行っているようですビックリマーク
生活を律するためにも、こういった努力は大切ですよね音譜



Dony先生も優しく指導してくれる先生ですのでぜひ一度受講してみて下さい(^_^)v


読んで頂きありがとうございましたビックリマーク
↓クリックでe英会話を応援して下さい音譜
にほんブログ村 英語ブログ オンライン英会話スクール・教室へ
にほんブログ村