Sexy and I Know It - LMFAO 歌詞和訳 | DJ 530 "KOZAWA" OFFICIAL BLOG

DJ 530 "KOZAWA" OFFICIAL BLOG

名古屋を中心に東海地区で活動するDJ

ちなみに、さっきBillboardシングルチャート1位リアーナのWe Found Loveを和訳したから

前回の記事
現在Billboardシングルチャート2位のLMFAOのSexy And I Know Itもいってみましょ~☆

賛否両論あるアーティストだとは思いますが、俺は結構好き☆



LMFAO名前の通り面白い事やってくれます!
LMFAO=Laughing My Fucking Ass Off

意味は、
大爆笑




まあ、このPV見たらわかると思いますが。。。。。笑

LMFAO - Sexy and I Know It




When I walk on by, girls be looking like damn he fly
俺が歩くと女の子達は彼イカしてるって目でみるんだ
I pay to the beat, walking on the street in my new lafreak, yeah
俺はビートに乗り、新品のla freakをきてストリートを歩いている
This is how I roll, animal print, pants out control,
コレが俺のやり方、アニマルのプリントパンツ、コントロールできないぜ
It's real fool with the big afro
でかいアフロの本物のアホさ
They like bruce lee rock at the club
ブルースリーみたいにクラブでロックする


Girl look at that body (x3)
女の子、見ろよこの体
I work out
鍛えてるんだよ
Girl look at that body (x3)
女の子、見ろよこの体
I work out
鍛えてるんだよ

When I walk in the spot, this is what I see
俺が歩けば注目の的
Everybody stops and they staring at me
みんな止まって俺を眺めている
I got passion in my pants and I ain't afraid to show it
俺は情熱をパンツの中に詰め込んでみせる事を恐れない

Show it(×3)
見せろ

I'm sexy and I know it (x2)
俺ってセクシー、自分でもわかってる

When I'm at the moss, purity just can't fight them off
モールにいったらセキュリティーもかなわない
When I'm at the beach, I'm in a speedo trying to tan my cheeks
ビーチに行ったらピチピチの水着でケツを焼く
This is how I roll, come on ladies it's time to go
コレが俺のやり方、女の子おいでよ、時間だ行こう
We headed to the bar, baby don't be nervous
俺たちはバーにいくよ、ベイビーナーバスにならなくていいよ
No shoes, no shirt, and I still get service
靴を脱いで、シャツを脱いで、サービスをうけるんだ


Girl look at that body (x3)
女の子、見ろよこの体
I work out
鍛えてるんだよ
Girl look at that body (x3)
女の子、見ろよこの体
I work out
鍛えてるんだよ

When I walk in the spot, this is what I see
俺が歩けば注目の的
Everybody stops and they staring at me
みんな止まって俺を眺めている
I got passion in my pants and I ain't afraid to show it
俺は情熱をパンツの中に詰め込んでみせる事を恐れない

Show it(×3)
見せろ

I'm sexy and I know it (x2)
俺ってセクシー、自分でもわかってる


Wiggle, wiggle, wiggle, wiggle, wiggle yeah (x3)

I'm sexy and I know it...
俺ってセクシー、自分でもわかってる

Girl look at that body (x3)
女の子、見ろよこの体
I work out
鍛えてるんだよ
Girl look at that body (x3)
女の子、見ろよこの体
I work out
鍛えてるんだよ




はい!
こんな感じです。



クラブで流れたらWiggle, wiggle, wiggle, wiggle, wiggle yeah
とこで男性の皆さんは踊りましょう。。。笑
(PVの2分12秒くらいからの踊りを参考に。。。)




ちなみにLMFAOといったら、
クラブで流すと、みんなが踊りだすParty Rock Anthemのシャッフルダンス



こちらの正しいシャッフルダンスの仕方が乗っているので、
マスターしてみたら面白いかもしれないね~♪