I was off work today. |  cuffs;

 cuffs;

ブログの説明を入力します。

       


Unavoidable...... (´д`|||)


















Hello everyone.
I'm Yukari Kashiro.Nine to meet you.
皆さまご機嫌よう。
佳城紫でございます。


I was off work today.
It is menstrual cramps.
僕、今日は仕事を一日お休みしてました。
うん。女子的な痛みに耐えられなくてだね。
(||| ´Д`)=З

It was hard and very painful.
久々に超絶しんどいヤツ来たー。(嘆)


...Such a day.

In order to beguile the feeling, I read the comics.
取敢えず気分を紛らかす為に、漫画を読んでいました。

Yup? You want to know something I read comics?
うん?何を読んだのかって?


『SUGAR SUGAR RUNE』(≧▽≦)ノ.。・*:° ☆

『シュガシュガルーン』だよ☆

Lovely girl cartoon all eight volumes of Moyoco Anno teacher.
This photo is five volumes that Mr. Pierre adorn the cover.
安野モヨコ先生のステキ少女漫画、全8巻。
写メは、敢えてピエール表紙の5巻にしときました☆(笑)


He Are a nice gentleman is!
I want to be a cool person like Mr. Pierre.
ピエールまじ格好良いんだよなー。
あぁー。ピエールになりたい。(無理だろ)

(*´Д`)=З





While endure menstrual cramps, But was full of the day with love.
女子の痛みに耐えながら、心はトキメキ全開の一日でしたー。
(*´艸`)♪♪





Chocola a la folie.☆★