耳の話 最終回 / Story of the ear - The last chapter(S) | Sister Paulのブログ

Sister Paulのブログ

ブログの説明を入力します。

 昨日の新宿JAMでのオカザえもん&Sister Paulイベントにご来場頂いた皆さん、出演者、スタッフのみなさん、ありがとうございました。私は今は大きな音がしている場所には行かれず、演奏中、客席に行く事はできませんでしたが、全て終了時のお客さんの表情や、聞こえる歓声からとても良いイベントだったことがわかりました。私はやれて良かったし、使い古されたこの言葉しか思いつきませんが、みなさん最高でした。


 オカザえもんと今まで付き合ってみて感じるのは、うまく言えませんが、人を喜ばせて役に立つ為に自分を放り出しているような人です。この昨日の出番直前の写真でよくわかりますが、このJAMのスタッフさんたちのうれしそうな顔はどうでしょう。




 私は実物のオカザえもんと会う前、写真で初めて見た時、ウルトラマンのダダのように、チープでおしゃれだと感じました。しばらくすると、オバケのQ太郎にも見えて来ましたが、出会った後、ビデオの編集中は実写版忍者ハットリくんのようにも思いました。今では皆に幸せを運ぶ、昔話しの笠地蔵さんか、サンタクロースのような気がしています。知り合って本当に良かったです。


 さて私は明日から耳の治療に専念する為しばらく入院です。ゆっくり眠ってきます。おやすみなさい。(ス)






----------------- Machine Translation ---------------------




We thank audience, performers who came for Okazaemon&Sister Paul event, and staff in yesterday's Shinjuku JAM. Thank you. Because I could not go now in the place where I heard a big sound, during the performance of bands, I was not able to go to the floor. But I knew all that it was an event good at all to hear a shout of joy that I heard and to see the expression of audience at the time of the end. It was good that I could work as me. I hit on only these worn-out words, but everybody was splendid.



I've acted together with Okazaemon so far and feel it in this way. I cannot say well, he is a person throwing oneself out to delight a person, and to be useful. The staff of JAM does it really joyfully to understand it with the photograph just before this yesterday's show.





When I watched him with a photograph for the first time before meeting real Okazaemon, I thought him to be like the Dada of the Ultraman. He was mean and was stylish. I thought him to be Qtaro of the ghost afterwards. After having met him, I thought him to be like Ninja Hattori during the editing of the video. And I think him to be like shade guardian deity of children of the old tale to carry happiness to everybody or Santa Claus now. I got to know and was really good.



By the way, I am hospitalized for a while to devote itself to the treatment of the ear from tomorrow. I will sleep soundly. Good night.(S)