USAからMPミラーについての質問 | Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

ブログの説明を入力します。

わたしは最近MPサイドミラーについてこのような質問を受けました。"あなたは実際に後ろの視界を見れますか?それともそれは見た目だけのものですか?わたしのEKシビックセダンはMPサイドミラーが取り付けてあります。そしてわたしはそのシビックセダンで毎日通勤していて特に不便は感じていないと返答しました。そしてこれらの写真を送りました。MPサイドミラーはデザイン上少し鏡部分は小さいですが広角ミラーなのであくまでわたしの主観ですがわたしは特に運転に不便は感じていません。わたしはこの小さいデザインのMPサイドミラーに慣れてしまっているのかもしれませんが


I recently got a question about MP side mirrors..

"Can you actually see what's behind you?or is it just for looks? "

My EK Civic sedan has MP side mirrors installed. 

And I replied that I didn't feel particularly inconvenient because I commute to work in the Civic sedan every day.

And I sent these photos.

The MP side mirrors are a little small mirror in design, but they are wide-angle mirrors. 

It's just my subjective opinion, but I don't feel particularly inconvenient when driving. Maybe I'm used to the MP side mirrors with this small design, but...