シークレットベース新潟オリジナルブラケット | Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

ブログの説明を入力します。

新潟県のシークレットベースオリジナルのラジエターとエアコン用アルミ製固定金具です。彼らはわたしのフェリオためにもそれらを製作してくれました。気になる方は彼らに直接DMしてください。またわたしの似顔絵のカッティングステッカーも制作して送ってくれました。こちらも気になる方はシークレットベースにDMしてください。笑

They are is Secret Base  in Niigata  original aluminum fixing bracket for radiator and air conditioner.  They made them for my Ferio too.  If you are interested, please DM them directly. 

He also made my caricature cutting sticker.  This looks like a face I've seen somewhere... Is my face like this? lol.

If you are interested in this sticker too, please DM the secret base.Lol