わたしのエコエンジン | Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

ブログの説明を入力します。

Garage Excellent CEO Urata sent me a production photo of my Ferio's engine bay.  I plan to go to Suzuka to pick up my Ferio at midnight today, and then run to Secret Base in Niigata. This D15B motor is a three-stage VTEC, so it can run 15 kilometers on 1 liter of gasoline.  This motor is very good now that gas prices are skyrocketing. Thank you very much, CEO Urata.









ガレージエクセレント浦田CEOからわたしのフェリオのエンジンベイの製作写真が届きました。今日の夜中に鈴鹿にわたしのフェリオを引き取りに行き、その後新潟のシークレットベースさんに向かって走っていく予定です。このD15BモーターはスリーステージVTECなので1リッターのガソリンで15キロ走ることができます。ガソリン価格が高騰している今ではこのモーターはとても有難いです。浦田CEO本当にありがとうございました。