Sepang international circuit | Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

Mode Parfume / VOLSAGE "BLOW DESIGN"

ブログの説明を入力します。

Mortion Motorsportsドライバーのアルフレッドから金曜日にセパン国際サーキットレースウェイで行われたレースの結果報告が来ました。そして彼はMode Parfumeサスペンションキットを絶賛してくれました。

彼は私にこう伝えました。 MPサスペンションは本当に素晴らしい。私はわざと第5コーナーと第6コーナーのシケインに高速のまま飛び込みステアリングを微調整して高速ドリフトさせてみました。サスペンションはそれに耐えて粘りを見せリバウンドは究極に良かった。そしてその結果私たちはこれらのトロフィーをゲットしました。レース中に赤信号のアクシデントもあったのに…”

私は日本製の素晴らしさを再び実感しました。  

MPサスペンションキットの高性能をセパン国際サーキットで証明できてとても嬉しいです。


Mortion Motorsports driver Alfred has reported on the results of the race that took place at the Sepang International Circuit Raceway on Fryday.  And he praised the Mode Parfume suspension kit.  

He said to me "The MP suspension is awesome!  I purposely dive into turn 5 and turn 6 which is a chicane, and I tweak the steering to drift the car with high speed, the suspension did not give up!  The rebound is crazily good!  And we managed to bring some prize home too. With lots of red lights incidents too."

I realized once again how wonderful it was made in Japan.  

I am very happy to be able to prove the high performance of the MP suspension kit at the Sepang international circuit.