Took to the Airwaves! / 出演しました! | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Took to the Airwaves! / 出演しました!

 

I made an impromptu appearance to Mr. Kanna's radio show "Sports Focal" today.
今日は、漢那さんの番組、「スポーツフォーカル」に

突然おじゃまさせていただきました。

 

He invited me to his show when I contacted him.
漢那さんに連絡しましたら、番組によんでいただき・・・

 

He welcomed me saying "I was hoping for a chance to ask you a lot of question!" even it was unexpected appearance.
We had cozy talk..(^。^)♪
「聞きたいこと、たくさんありました~」

と、急な出演にも関わらず、快くご対応いただき、

楽しくゆんたくしました(^。^)♪

 

Thank you, Mr. Kanna and staff members.
I really enjoyed!!
漢那さん、スタッフの皆さん

ありがとうございました。

楽しかったです!!!

 

Click here for listening the radio show.

出演ラジオを聴くことが出来ます↓ ↓ ↓

http://www.ustream.tv/recorded/92975938