ヨコハマタイヤを終えて・・・ | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

ヨコハマタイヤを終えて・・・

Played at Yokohama Tire last week.
I was in trouble of my golf bag delayed from Dallas...
But it happens.

先週はYokohama tireでした。
ダラスからの移動でゴルフバックがなかなか届かない…
ハプニングもありましたが、
まぁ‼︎こんな事もありますね!(^。^)

Dates of the tournament has changed from this year and northern wind was blowing for two days of the even, it was agreeable weather than extremely hot August.
今年から開催時期が変わり
しかも、試合の2日間は北風も入っていたので
少し肌寒く8月の猛暑とは全然違い
過ごしやすかったです。

I fully used my brain at this tournament since it was so windy for two days before I made cut.Because of the nice weather, green speed and hardness of greens were changing day by day and pin position was difficult on the final round.
予選の2日間は風も強かったので
頭を凄く使いました。
天気も良かったので日に日に
グリーンスピード、グリーンの硬さも変わり
最終日はピン位置もハードでした。

I learned a lot this week such as I got scores in windy condition, adjust speed with slight slope in a huge green, made satisfactory shots and chip in perfectly in my own imagine!
Nife debitan. (Thank you)

風の中でもスコアを作れた事
大きなグリーンで細かい傾斜も感じながら
スピードを合わせられた事
自分の納得行く最高なショットが打てた事
イメージ通りにチップインを決めた事
今週も沢山の収穫がありました!
にふぇーでーびたん。

I have off this week.
What do I wanna do??

今週は久々のオフウィークです。
何しようかな⁇