I went to Tokyo Disney Land the day before yesterday!
I had a good time.

Before I hated roller corsters, but I rode Space mountain and Big thunder mountain, I became to like.

And my food's money ran up...
I had eaten so many foods...

Then in the train to return, everyone (include me) were very tired.^^;

I want to go again!
Bye.


一昨日、東京ディズニーランドに行ってきました!
楽しかったです。

乗る前はジェットコースターを嫌ってましたが、スペースマウンテンとビッグサンダーマウンテンに乗って好きになりました!

それと食費がかさみました…
たくさん食べてしまった。

それで帰りの電車で皆(私も含む)疲れてました(´∀`)

また行きたいです!

では。