インリンオブジョイトイ
ブログネタ:私は○○に似ているといわれます 参加中に似てるっていわれます。
会う人かならずってほどいわれます。
ある芸能人、そのマネージャーの方々とお会いしたときもインリンににてるねっていわれました。
自分ではまったくわかりませんどこがどーにてるのか・・
たまに性格とか雰囲気が、優香とかゆうこりんとかいわれるとうれしいですヾ(^▽^)ノ
一番うれしかったのは松嶋菜々子

お世辞ってわかるけど

首が長いのできりんとか恐竜ににてるって学生んときいわれてました!
それがコンプレックスでした!
けど首が長いと着物浴衣などが似合うらしく、
今ではコンプレックスが自慢でーす

顔わ化粧でどーにでもなるなる
とおもってまーす
my dog
i have a dog.her name is koro.
when i was a jounire school i found 3puppydogs in a park. and i took one of them.
now i am 23 years old she is 10yeass old.
she is sick now.
she has a cancer
before she has that she was full of beans but now she always lie down and sleeping
sometimes even she doesnt aware when i am nere her
very sad
i cannot imagen without her.
i love koro
from yuko
when i was a jounire school i found 3puppydogs in a park. and i took one of them.
now i am 23 years old she is 10yeass old.
she is sick now.
she has a cancer
before she has that she was full of beans but now she always lie down and sleeping
sometimes even she doesnt aware when i am nere her
very sad
i cannot imagen without her.
i love koro
from yuko



