カゼ
まだ...

又冻醒了,呢次算迟啦,平时三四点醒!个死种暖气每隔三个钟就自动停,点忍你?ベルむかっ

唔…今日年晚啦,日本仍然好安静,うんち

iPhoneからの投稿