おはよう!

恭喜发财


今日お大年初一ですね、
一早就起身翻学,死种小日本无假放
人美国都有

韩国今日都系新年
翻到学校好多人不满
好多人无翻学
日本好多传统学中国
偏偏农历新年就无

陈子俊话今日要对自己好d
去松屋食左个牛肉饭


起Lawson买野食果阵见到
本当にびっくりした

新闻有报道今日中国新年
d便利店都做中国人生意
搞d甘噶野
晖春


点解总觉得好似欠人钱比人淋红油甘

呸呸呸
新年流流整d甘噶野
哈哈 我起日本个blog讲呢d野
会唔会比人通缉噶
では、
並木先生の授業を続きましょう
iPhoneからの投稿


