まだ、目 がさめちゃってる、
さむぅぅぅぅぅい!
明日も寒そうだっ、
全然うごきたくないし、
やばい、最近、太っぽい、どうしよう




やだやだやだもん!
もぉぉぉ、機嫌がわるいので、なんでもやりたくない。
韓国の友達に電話をもらったけど、ダイエットするが必要がないって、
けど、痩せる人をあったら、すごくうらやましい。
だれがスピードな方ほうを教えてくれる?お願いします。


----------------------------------------
头先发左个梦,
我同距(B)去左一个好虚幻既地方。
唔知点解果度d人个个都起度拖地
好似边个最快拖完果座宫殿既就可以离开,
最后度大门准备关果阵,我不停催距快d走,但距好认真甘拖,咩做得好系为左自己良心好过d。之后宫殿,关左门,但开左一扇窗比我地,
之后跳左去令一个梦,
起bus度,好多人,
架bus系送我地去戒零食所既,
中途经过好多零食制造厂,距都叫我忍,比戒毒更辛苦,最后去到一个落斜坡既地方冲左落去,之后就醒了!







系米好打天打鸭?
哈哈哈,おもしろかったぞ。


继续训,发梦呢家野真系好好玩噶!
but,感冒好辛苦,一转身又鼻塞,透唔到气阿ぁぁぁ!


iPhoneからの投稿

さむぅぅぅぅぅい!
明日も寒そうだっ、
全然うごきたくないし、

やばい、最近、太っぽい、どうしよう





やだやだやだもん!
もぉぉぉ、機嫌がわるいので、なんでもやりたくない。
韓国の友達に電話をもらったけど、ダイエットするが必要がないって、
けど、痩せる人をあったら、すごくうらやましい。
だれがスピードな方ほうを教えてくれる?お願いします。



----------------------------------------
头先发左个梦,
我同距(B)去左一个好虚幻既地方。
唔知点解果度d人个个都起度拖地
好似边个最快拖完果座宫殿既就可以离开,
最后度大门准备关果阵,我不停催距快d走,但距好认真甘拖,咩做得好系为左自己良心好过d。之后宫殿,关左门,但开左一扇窗比我地,
之后跳左去令一个梦,
起bus度,好多人,
架bus系送我地去戒零食所既,
中途经过好多零食制造厂,距都叫我忍,比戒毒更辛苦,最后去到一个落斜坡既地方冲左落去,之后就醒了!







系米好打天打鸭?
哈哈哈,おもしろかったぞ。



继续训,发梦呢家野真系好好玩噶!

but,感冒好辛苦,一转身又鼻塞,透唔到气阿ぁぁぁ!



iPhoneからの投稿