佢好早打左比我..叫我起身,,不過個時我真系好眼訓,, 旦我知唔可以再訓 -_-..汗

好可惜, 我之後都系訓返-.- 仲要訓到 12 點先醒!!! 起身. 食野, 家務, 電腦..

姑姐下就打黎叫我洛荃灣拎野=_= 成屋都冇人得閒 !_! 甘就洛左去姑姐度拎d野..

返黎之後..又要洛街市買餸 買完,,煮家佬都放工了..佢今日過黎搵我.. 見到佢..ハンバーガー

諗唔到同佢食咩=.=之後去左食..麥當當 食完`佢陪左我去圖書館還書,, `去左海傍走廊坐..

坐到… 九點半,,送佢洛 Mtr 搭車走,,好在佢都趕到 1O 點個班船,,チョキ

我就返左去沖涼,, 同飲 當歸雞湯,, 超好飲-3-! 打埋日記, 訓教 @@..

好早就起左身啦..旦我琴晚差唔多四點幾先訓-.- 都唔知點解仲有精神做其他野 !?

haha 其實今日系傻佬打黎叫我起身的唷! 起身後, 開電腦, 問 ada, 今日幾點返去 pre?

點知佢叫我問返 kelvin 囉,,吹漲-.- 打比佢..問佢..點知佢話10點半.. 而家都九點半多d啦,,

點趕得切!! 呵欠~我都系唔理得佢,,慢慢甘返去.. pre 完我系最好個果,,哈哈,,

之後就搭左車返屋企,,岩岩上打比佢,, 旦有車黎嚕,,都系上左車先打比佢!!!卡-]

同佢傾到返屋企囉=0=…返到去,,音譜食左少少野,,想重新裝返部腦,,點知裝裝下,

眼訓得濟,,系電腦 [木台] 恰著左 -________- 起身個時, 細佬幫我閂左部腦,,DASH!

應該睇佢都系裝完,,我再開返電腦,整返好哂d software,, 整整下都整到夜晚,,

屋企個電話系甘向囉,,吹到,, 我又整緊野,,麻叉煩..佢地又唔接電話,,丁頁! むかっ

燥到抆-.- 之後就食飯同沖涼,,電腦, tv, 日記. .. .. . . .. .. (-.-)

琴日做左d好醜既事-.-[開心 + にひひ ] 嘿嘿=]今日好早就起左身, 我都唔想甘早起身,,

因為系我媽嘈左起身=.=[同完傻佬閂線之後]!就起左身嚕!_! 起身食早餐, 食完換衫-.-

出門口,, p.s. 陪細妹去整兒童身份證~ 到左個棟野附近,, 旦又未洛車!

我媽同我說佢識黎囉-.- 早知我唔出黎啦~_~甘就冇左12蚊車錢[咆哮中]むかっ洛車,,

要過對面馬路..個時仲綠燈的=﹏=過到一半就閃囉,,[毛耐] 閃緊我仲慢慢行..

我媽同我妹系度跑囉*0*個時我好想笑-.- 我過到對面個時, えっ

我妹仲同我講「 家姐,我快過你。」←毛耐…行左上去拎籌,

我媽問我呢度有冇 “屈人寺” & “人仔台” .. 我說有, 就陪佢去搵搵! 搵完,,

媽問有冇地方可以食野囉-.- 個商場甘大-.- 最少都有間系賣野食啦哇~~~

之後去左吉野..唔好心邪﹏系去左吉野家-3- 我媽話求其叫碗河粉比我妹食囉-.-

呢間野專買牛肉!!! 點有河粉比你嗌=.=!!!!!!!叫左碗烏冬[我妹食] べーっだ!

我同我媽望住佢食&好眼訓..想恰恰地-.-我另外有少少肚痛,,呢期唔知點解成日都肚痛,,

唔知系唔系腸胃唔好呢?! 佢食完..再 hea 多半粒鐘,就去左排隊等叫名-3- 整完證就走左了,,

回家路上! 我媽傾起我既婚姻大事XD=] 半聼半冇到,,!呵欠!~返到家..食左少少野..

洗埋碗就碌左上床訓!! 訓到四點幾..傻佬打黎=)同佢傾完就醒了,,ビックリマーク